امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

آخرین امکانات جدید آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۲

تلگرام آخرین آپدیت و به‌روزرسانی خود در سال ۲۰۲۲ را با ویژگی‌های جدید در چت، گزینه‌های حفظ حریم خصوصی و موارد دیگر ارائه می‌کند.
کد خبر: 9607
زمان انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱ قبل از ظهر -
881 بازدید

اقتصاد خوب: قطعاً تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام رسانی است که می‌توانید استفاده کنید. شاید بهترین چیز در مورد برنامه این باشد که اغلب به‌روزرسانی‌های نوآورانه‌ای را منتشر می‌کند و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. درست زمانی که کاربران می‌خواهند برای سال جدید میلادی به دوستان و خانواده پیام دهند، تلگرام آخرین به‌روزرسانی سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

 

ویژگی پنهان کردن پیام در تلگرام

 

شاید یکی از ویژگی‌های شاخص نسخه جدید، افکت جدیدی باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های متنی و رسانه‌ای را در چت محو کنند تا از لو رفتن و اسپویل‌های احتمالی جلوگیری کنند. این افکت در هنگام اعمال یک لایه “درخشنده” اضافه می کند که با ضربه زدن روی آن حذف می شود.

بهینه‌سازی بهتر فضای ذخیره‌سازی با آپدیت جدید تلگرام

 

کاربران همچنین می‌توانند با دسترسی به کنترل‌های بهتر در مورد فضای ذخیره‌سازی مورد استفاده برنامه، فضای گوشی خود را مرتب نگه دارند. این برنامه تنظیمات حذف خودکار جداگانه رسانه‌های ذخیره شده از چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های خصوصی و یک نمودار دایره‌ای جدید را ارائه می دهد که تجسم فضای استفاده شده را آسان‌تر می‌کند.

 

اضافه شدن ابزارهای طراحی بهتر

 

تلگرام همچنین ابزارهای طراحی و نوشتار خود را در این نسخه اصلاح کرده است و به صورت پویا می‌تواند به نقاشی یا دست‌نوشته کاربران انحنا ببخشد. همچنین ابزار جدید Blur می‌تواند مفید باشد و ابزار قطره‌چکان روش دقیقی را در انتخاب رنگ به کاربران ارائه می‌دهد.

 

سفارشی سازی بهتر فونت‌ها و ایموجی‌ها

 

علاوه بر این، هنگام اضافه کردن پیام‌ها به عکس‌ها، مانند فونت‌های مختلف، اندازه‌های فونت، شکل‌ها و حتی امکان افزودن ایموجی‌های متحرک سفارشی، سفارشی‌سازی بیشتری وجود خواهد داشت.

 

ویژگی‌های پیشرفته انتخاب عکس پروفایل

 

همچنین کاربران اکنون آزادی انتخاب عکس‌های پروفایل برای مخاطبین خود را خواهند داشت و سطح جدیدی از قابلیت سفارشی‌سازی را می‌دهد.

 

سایر امکانات جدید آخرین آپدیت تلگرام

 

کاربران همچنین با این به‌روزرسانی لایه‌های حفاظتی بیشتری را دریافت خواهند کرد، با تنظیمات جدید عکس پروفایل، امکان مخفی کردن لیست اعضا برای گروه‌های با بیش از ۱۰۰ عضو و حتی انیمیشن‌های پیشروی (Prgoress) اضافه می‌شوند تا هنگام برگشتن به پیام‌ها یا تصاویر قدیمی‌تر در چت، باحالت بهتری وضعیت را به کاربر نشان دهند.

 

به عنوان آخرین ویژگی، ایموجی‌های متحرک با جلوه‌های جدیدی که کل صفحه را پر می‌کند، نمای بهتری پیدا می‌کنند. علاوه بر این، اعضای اشتراک پریمیوم تلگرام می‌تواند بسته‌های ایموجی جدید را نیز ببینند. اگر تاکنون از تلگرام استفاده نکرده‌اید، حتماً این اپلیکیشن را امتحان کنید؛ بدون شک استفاده از تلگرام در مقایسه با سایر برنامه‌های پیام‌رسان، تجربه‌ای دلچسب است.

 

 

 

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *