امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

ربع سکه ۸۰۰ هزار تومان ارزان شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: ربع سکه با میانگین ۸۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته ۹ میلیون تومان دادوستد شده است.
کد خبر: 10787
زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ بعد از ظهر -
523 بازدید

اقتصاد خوب: نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با آخرین قیمت سکه و طلا در بازار داخل و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته گفت: هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۳۰۰ هزار تومان کاهش بطور میانگین در طول هفته، روز گذشته (پنجشنبه) ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت داشت. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز با میانگین ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۲۳ میلیون تومان رسید.

وی افزود: نیم سکه که در روز سه‌شنبه نسبت به روز پیش از آن ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت، پس از نوسان نرخ ارز و صعودی شدن مجدد قیمت‌ها، بطور میانگین در آخرین معاملات هفته، تغییری نسبت به ابتدای هفته نداشته و ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: ربع سکه اما بیشترین کاهش قیمت را در طول یک هفته اخیر تجربه کرده با میانگین ۸۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته ۹ میلیون تومان دادوستد شده است.

بذرافشان تصریح کرد: سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به نسبت ابتدای هفته، در آخرین معاملات روز گذشته پنج میلیون تومان بود. همانطور که اشاره شد، هر مثقال طلای ۱۷ عیار با ۵۰۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۰۰۰ تومان افزایش بطور میانگین نسبت به ابتدای هفته به ترتیب ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به‌ازای هر مثقال (۱۷ عیار) و دو میلیون و ۱۱۲ هزار تومان به ازای هر گرم (۱۸ عیار) دادوستد شده است.

 

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *