امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
اقتصاد خوبشبکه خبری اقتصاد خوب

پس لرزه یک انفجار در بازار دلار / پیامی برجامی آمریکا به بازار دلار ایران

فعالان بازار دلار ایران معتقدند وقوع انفجار در یکی از مراکز مهمات سازی وزارت دفاع در اصفهان و ادعای های تازه که شب گذشته از سوی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های آمریکایی و منابع آگاه منتشر شد موجب شد سطح تقاضا برای دلار در بازار پشت خطی دیشب زیاد شود.
کد خبر: 10870
زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ بعد از ظهر -
209 بازدید
بازار دلار ایران

اقتصاد خوب: فعالان بازار دلار ایران معتقدند وقوع انفجار در یکی از مراکز مهمات سازی وزارت دفاع در اصفهان و ادعای های تازه که شب گذشته از سوی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های آمریکایی و منابع آگاه منتشر شد موجب شد سطح تقاضا برای دلار در بازار پشت خطی دیشب زیاد شود.

بازار دلار ایران

فعالان بازار معتقدند وقوع انفجار در یکی از مراکز مهمات سازی وزارت دفاع در اصفهان و ادعای های تازه که شب گذشته از سوی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های آمریکایی و منابع آگاه منتشر شد موجب شد سطح تقاضا برای دلار  در بازار پشت خطی دیشب زیاد شود.

البته آمریکا در اولین واکنش به این ادعا اعلام کرده که هیچ نیروی آمریکایی در حمله اصفهان دخالت نداشته است.

از سوی دیگر وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد ایران پیشنهاد ارائه شده برای بازگشت به توافق هسته‌ای را رد کرده و همه گزینه‌ها روی میز است.

سیگنال وال استریت ژورنال به قیمت دلار 

وال استریت ژورنال مدعی شده که اسرائیل تاسیسات اصفهان را هدف حمله پهپادی قرار داده است.آن طور که این روز نامه نوشته حمله به اصفهان اولین عملیات اسرائیل در داخل ایران در دوره جدید نتانیاهو بوده است.

با این حال افت روز شنبه نشان می‌داد که بازارساز از لحاظ قدرت عرضه در سطحی قرار دارد که بتواند مانع از رشد هیجانی اسکناس آمریکایی در آستانه دهه فجر شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *